De lente is in volle bloei — en dat vieren we met muziek! 🌸
We brachten je een gevarieerd programma van klassieke en hedendaagse muziek met een vleugje fiesta!
De lentezon was zeker aanwezig en met een tropische temperatuur in De Kern konden we wegdromen naar zwoele zomeravonden, heerlijke drankjes en zuiderse sferen!
Bedankt dat jij erbij was!