Lenteconcert 2019

Een speciaal concert, dat kan je wel zeggen van het lenteconcert 2019!

Alles begon prima. Een mooi eerste deel met een geweldig optreden van volksdansgroep De Kegelaar. Het publiek lustte er wel meer van. En zo gezegd zo gedaan. Na de pauze zette de harmonie opnieuw mooie werken neer. Ook De Kegelaar begon vol enthousiasme aan hun voorstelling. Tot plots het licht uit viel. Niet alleen in CC De Kern, maar in gans Wilrijk was er een stroomonderbreking. De muziekgroep van De Kegelaar zette in het donker een dansmuziekje op en onder talrijke gsm-lichtjes, wachtten we rustig af. Jammer genoeg kon het tot een uur duren voor alles weer in orde was. Er werd dan maar beslist om het concert vroegtijdig te beëindigen en de zaal te evacueren.

In het lokaal van de harmonie was gelukkig nog wel stroom. We konden dus nog met z'n allen een frietje eten. De muziekgroep van De Kegelaar zette daar het concert vrolijk verder met een muzikale noot. Dank je wel!